Hästar Axel

Axel, min pappas häst

Hästar Gullis

Gullis är min egna häst och jag har ganska många bilder på henne :)

Min utrustning

Jag fotar med en Sony A300, en utmärkt kamera som gör de jag vill efter att ha lärt känna den nu i snart två år.
Till denna kamera har jag tre stycken objektiv:

Sigma 18-200 3.5-6.3 Har ägt detta objektiv en väldigt kort tid så jag vet inte så mycket än, men hittills så är jag väldigt nöjd.

Minolta 80-200 f3.5-6.5 Ett väldigt bra objektiv som jag bla har fotat fotboll med. Tyvärr så använder jag det inte så ofta eftersom jag inte har haft chansen till det riktigt, men jag bara väntar på att få använda det fullt ut!

Sony 50 f1.8 Nyaste tillskottet och antagligen bästa objektivet eftersom det är så ljusstarkt. Jag köpte det är i Frankrike och har tyvärr bara fått testa att fota blommor och andra naturbilder så jag känner att jag inte kan det fullt ut än, men det kommer när jag kan fota andra, nya objekt.

Jag har även en fjärrutlösare, av märket Hama till min kamera.

Reflexskärm 110 cm fem färger

Stativ tripod Hama 125 cm högt

Close up filter +4 strl 55

RSS 2.0